mércores, 18 de marzo de 2020

ACTIVIDADES DÍA 3. Mércores 18 de marzo

 Bo día Mouchiños. Aínda que non me deixades comentarios 😌, sei que andades por ahí 😄. Como vai todo? Contádenos algo para que saibamos que tal o levades.....
Non sei se as actividades que vos estamos propoñendo son moitas, poucas, se facedes algunha, todas, ningunha...... Xa sabedes que son propostas e que non se trata de estar tooooodo o día facendo cousas da escola pero sí que traballedes algo para non interrumpir o proceso de aprendizaxe.
Ánimo, que sei que o estades facendo xenial!!!

Propostas para hoxe.

GALEGO
  • Continuar co diario e contar o que fixéchedes onte.
  • Ver este video sobre Rosalía que elaborou o alumnado do CEIP Sofía Casanova De Culleredo.

  • Escoitar este famoso poema de Rosalía ao que Amancio Prada lle puxo música para convertilo nunha fermosa canción. Eres quen de aprender un cachiño? Seguro que se a cantas na casa, alguén da túa familia sabe tamén un trociño e podedes cantar xuntos. Fai a proba e logo me contas nos comentarios .


NATURAIS
Comprobade que as vosas sementes teñen auga e observade se hai algún cambio dende onte.

Videos de repaso dos animais, para ver e desfrutar.




Propóñovos un traballo de investigación sobre un animal durante estes días. Cada día podedes facer un pouquiño. Se premedes na imaxe de abaixo, déixovos unha ficha de como podedes facelo. Podedes imprimila ou copiala na libreta. Hai outra ficha da miña investigación sobre o koala, para que a teñades como exemplo . Non o fagades todo xunto. Vale calquera tipo de animal, vertebrado, invertebrado........ Intentade buscar algún especialmente interesante.   Tedes un enlace á wikipedia na barra da dereita.

Resultado de imagen de dibujo animales vertebrados e invertebrados                                       Resultado de imagen de koala


Mañá é festivo e non tedes que traballar. Se vos apetece, podedes continuar con algunha das actividades iniciadas, fedellar un pouco polo blogue, repasar videos, cancións, xogos...... Se vos gusta pintar, déixovos un enlace a unha páxina moi chula chamada PEQUEOCIO que vos ensina a debuxar animais dunha forma moi fácil. Preme na imaxe

Resultado de imagen de dibujar animales faciles

 Deixade os vosos comentarios. Unha aperta dixital!!!


12 comentarios:

  1. Ola a todos:
    Natalia gustaronme moito os traballos que puxeches estiven moi entretida facéndoos , boto moito de menos a todos os compañeiros e compañeiras de clase espero volver pronto
    a escola.

    ResponderEliminar
  2. Buenos días Natalia, soy Hugo, ¿que tal todo?. El enlace del koala no me lo deja abrir. Muy bien los trabajos. Me gustaron mucho y la planta ya está en el recipiente del yogur esperando a que crezca. Tengo ganas de volver al cole y verte a ti y a mis amigos :)

    ResponderEliminar
  3. Ola de novo. A min tampouco me funcionan os enlaces da ficha dos animais e a do koala.
    Grazas.

    ResponderEliminar
  4. Hola Natalia. Soy Andrea, estoy bien. Mis semillas ya empiezan con los cambios. Yupi. Al princio se me hizo raro no poder ir a la clase de los mouchiños. Me gustan muchos las actividades que nos pones de juegos y vídeos.
    Ya se me olvidaba ayer me dejaron acostar a las diez y vimos las estrellas y pude ver el cinturón de Orión.
    Un beso para ti y todos mis compañeros. Me tarda mucho veros a todos

    ResponderEliminar
  5. Hola Natalia! Soy Alejandra.Voy haciendo el trabajo que nos propones y me pasa el día bastante rápido.Os echo mucho de menos, espero que pronto volvamos a vernos y trabajar todos juntos.
    Un beso para todos.

    ResponderEliminar
  6. A mí tampoco me abren los enlaces.

    ResponderEliminar
  7. Ola chic@S!!!!!! Non sabedes canto me alegra ler os vosos comentarios. Eu tamén vos boto moito de menos pero non vos preocupedes que isto vai pasar pronto. En pouco tempo xa estaremos todos na clase co "Dame 5" e sabendo que contribuímos a que o Coronavirus non siga por ahí espallándose .
    Alégrome moito que vos gusten as actividades!
    Creo que xa solucionei o problema dos enlaces pero se non é así, avisádeme.
    Ánimo MOuchiñ@s. Sodes uns campeóns!!Seguimos en contacto. E continuade contándome cousas. Por certo, Andrea, creo que á volta vas ter que darnos unha pequena leción de como localizar estrelas. Encántame!!!!!!!
    Un bico enorme a tod@s

    ResponderEliminar
  8. Upsss. *Lección*. A profe tamén se equivoca :)

    ResponderEliminar
  9. Hola Natalia, ahora sí que puedo abrir el enlace del Koala. Gracias. Hugo.

    ResponderEliminar
  10. Hola a todos, soy Daniela, me encantan los videos y los ejercicios para estar más entretenida en casa. Estoy deseando volver a clase con todos vosotrs. Un beso muy grande y ánimo a todos, pronto se acabará el coronavirus!!!
    Daniela

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Claro que sí Daniela. Pronto acabará esto e estaremos traballando e xogando xuntos na clase!! Mentras tanto, podemos comunicarnos en mandarnos moucho-ánimos por aquí o polo e-mail, se queredes. Un bico moi grande para todos e cada un de vós!!

      Eliminar